Polish English French German Russian Spanish

FUNT na kartach do gry

Zwykła talia kart do gry, jest bardzo wdzięcznym materiałem do systemu typu FUNT. Poniższa tabela pokazuje w jaki sposób można ją zastosować do interpretacji wyników.

Karo / Kier Trefl / Pik
J, Q, K, As
Tak i... J, Q, K, As Nie, ale...
6, 7, 8, 9, 10 Tak 6, 7, 8, 9, 10 Nie
2, 3, 4, 5 Tak ale... 2, 3, 4, 5 Nie i...

 

  • Figury (Walet, Dama, Król, As) odpowiadają za wyniki "Tak i..." (czerwone) lub "Nie, ale..." (czarne).
  • Niskie blotki (od 2 do 5) odpowiadają za wyniki "Tak, ale..." (czerwone) lub "Nie i..." (czarne).
  • Średnie blotki (od 6 do 10) dają najprostsze w interpretacji wyniki "Tak" (czerwone) lub "Nie" (czarne).

Tabele oparte na kartach można wykorzystać na wiele różnych sposobów, ale to już temat na inny moduł.