Polish English French German Russian Spanish

Blogi


CC by: Rafał Chałgasiewicz
The crystal skull.
British Museum in London.

W ramach inicjatywy "Czas na Przygodę", tworzonej przez stowarzyszenie Avangarda i Grupa Kreatywna Aksolotl, miałem przyjemność poprowadzić 28.04.2019 przygodę "Czarna D(ziura) 2". Gra była prowadzona z użyciem zasad FUNT - iteracji FUPL, która korzysta z wybranych zasad i możliwości jakie daje ten system.

Była to kontynuacja sesji, "W czarnej d(ziurze)", którą prowadziłem dwa tygodnie wcześniej. Drużyna stawiła się prawie w komplecie - nie dopisał xenobiolog i najemnik, ale pojawiły się zamiast nich dwie nowe osoby, które stworzyły własnych bohaterów.

W ramach inicjatywy "Czas na Przygodę", tworzonej przez stowarzyszenie Avangarda i Grupa Kreatywna Aksolotl, miałem przyjemność poprowadzić 14.04.2019 przygodę "W czarnej d(ziurze)". Gra była prowadzona z użyciem zasad FUNT - iteracji FUPL, która korzysta z wybranych zasad i możliwości jakie daje ten system.

W ramach inicjatywy "Czas na Przygodę", tworzonej przez stowarzyszenie Avangarda i Grupa Kreatywna Aksolotl, miałem przyjemność poprowadzić 31.03.2019 przygodę "Skarby Gór Wschodnich". Gra była prowadzona z użyciem zasad FUNT - iteracji FUPL, która korzysta z wybranych zasad i możliwości jakie daje ten system.

W ramach inicjatywy "Czas na Przygodę", tworzonej przez stowarzyszenie Avangarda i Grupa Kreatywna Aksolotl, miałem przyjemność poprowadzić 03.03.2019 przygodę "Boskie sprawy". Gra była prowadzona z użyciem zasad FUNT - iteracji FUPL, która korzysta z wybranych zasad i możliwości jakie daje ten system.

W ramach inicjatywy "Czas na Przygodę", tworzonej przez stowarzyszenie Avangarda i Grupa Kreatywna Aksolotl, miałem przyjemność poprowadzić 17.02.2019 przygodę "Małpi Biznes". Gra była prowadzona z użyciem zasad FUNT - iteracji FUPL, która korzysta z wybranych zasad i możliwości jakie daje ten system.

Bohaterowie, stworzeni przez graczy są agentami rządowymi i z ramienia DEA (i paru innych organizacji), zostają wysłani do Peru z podwójną misją:

W ramach inicjatywy "Czas na Przygodę", tworzonej przez stowarzyszenie Avangarda i Grupa Kreatywna Aksolotl, miałem przyjemność poprowadzić 27.01.2019 przygodę "Wyyścig z czasem". Była to pierwsza przygoda w nowym settingu - "Oddział Specjalny", z użyciem kompilacji zasad z FUPL, którą określam mianem "FUNT". 

Przygoda ta, jest umieszczona w zbiorze zasad, jako przykładowa a same zasady i założenia settingu wkrótce zostaną udostępnione na tej stronie (obecnie dostępna jest jedynie karta).

Wiedźmin na FUPL

Dlaczego nie?

Jeden z najbardziej znanych współcześnie światów, może być źródłem wielu ciekawych przygód. Świat, dość szeroko opisany, pozwala nadal na tworzenie własnych wydarzeń lub wplątanie bohaterów w historię znaną z gier komputerowych i powieści. Nie muszą być tytułowymi wiedźminami.

Tym razem nie ja, lecz Jarosław Daniel, podjął się próby poprowadzenia drużyny tajemniczymi ścieżkami. Zaczął na systemie OHET, który oparty jest również mocno na Freeform Universal, jednak zmienił go z czasem na FUPL. Poniższe linki prowadzą do relacji z sesji:

W ramach inicjatywy "Czas na Przygodę", tworzonej przez stowarzyszenie Avangarda i Grupa Kreatywna Aksolotl, miałem przyjemność poprowadzić 16.12.2018 przygodę "Gwiazdy Północy". Prowadziłem ją jako otwartą (przy czym z pierwszeństwem dla graczy, którzy już grali podczas wcześniejszych przygód w Pangei) kontynuację "Zewu Albatrosa", "Mrocznych Cieni" i "Trudnych Czasów". Brało w niej udział osiem (!) osób, kontynuujących swoje postacie. Całość miała miejsce w uniwersum Pangei. 

W ramach inicjatywy "Czas na Przygodę", tworzonej przez stowarzyszenie Avangarda i Grupa Kreatywna Aksolotl, miałem przyjemność poprowadzić 02.12.2018 przygodę "Trudne Czasy". Prowadziłem ją jako otwartą (również dla nowych graczy) kontynuację "Zewu Albatrosa" i "Mrocznych Cieni". Brały w niej udział dwie osoby znające poprzednią przygodę oraz cztery nowe. Całość miała miejsce w uniwersum Pangei. 

Strony